4 Mayıs 2010 Salı

akın abimde gitti.necla teyze abi oldun dedğinde ben abi olmadım amca oldum diyormuş akın abicim benim.asaf abimde resmimi görüp ben seni yerim diyormuş arzu teyzem bak inci dediğindeyse inci nur anne diyormuş. ve talha abim gülşah ablama ne çok benziyor demiş dayım sorduğunda ne çok seviliyorum yaşasın...
hamiyet teyze gelecekmiş inşallah hafta sonu alev teyzenin beyzasını ve ben deniz İnci Nur'u görmeye buyursun gelsin güzelliğimi görsün:))kendine blog açmış zaten benim bloguma yorum yazmak için...bahadır dayım bu haftada gelemiyormuş beni bir türlü göremedi yaaa ama olsun en kısa zamanda gelecek inşallah dayıcımda.aslında beni görmek isteyen okadar çok insan varki.. Bahadır dayım başta olmak üzere tuğba teyze abilerim furkan ve talha,arife teyze,merve abla(belki gelecekmiş anneme sölemiş)meryem yenge,sümeyye abla,pusat abi,şule abla,annemin kız kardeşi olmasada arkadaşları yani kardeşleri Arzu,Hami,Doğay,Ayser,Meryem teyzeler ve Dilan abla...unuttuğumuz varsa özür dileriz..Blogumuda takip ediyorlarmiş meşhurum yani:))görüşmek üzere....

1 yorum:

  1. teyzesinin incisi...meşhurluğunu sevsinler senin :) seni görmeden seviyor arzu teyzen ama kusura bakmazsan bişey itiraf etmem lazım ki seni görmeden bu kadar sevmemin birincil sebebi anneciğini çok sevmem...buna senin(resimlerle yetinsek de şimdilik) o tombiş yanakların,dünyadan habersiz tatlı bakışların ve o güzel suratın da eklenince seni sevmemek ne mümkün...seni ıssırmak ve şapur şupur öpmek için biraz daha büyümeni bekliyorum haberin ola :)

    YanıtlaSil