31 Ağustos 2013 Cumartesi

anneannemleri uğurladık arkalarından su döktük:)) siz niye gidiyosunuz dedim durdum:(( okuluma gittik göstermeye tadilattaydı ama yinede gösterdik bende çok hevesliyim ama bakalım iş başa süşünce ne yapacam.
scooterim geldi sonunda önce evde deneme yaptım sonra dün annemle dışarı öıktık sol ayağımla daha iyi sürüyormuşum annem öyle söylüyor.
ruj sürmeye çalışan ben:))



limonata süperdi ımmmm

boğaz keyfimiz

balkonumuzda yetiştirdiğimiz domateslerimiz sonunda hasatı topladık...

25 Ağustos 2013 Pazar

anne

sonunda anne dedi Elifcik anne anne anne peşpeşe bi daha tık yok:))) kendi kendine ayakta durmaya çalışıyor çok iş başarıyor çok...şimdilerde de neneye takmış nene aşağı nene yukarı herşeye nene diyor

bugün gezmeye gittik güzel bi gündü önce yemek yedik Kaan dayıyı askerliğe bıraktık, Hz.Yuşa tepesine çıktık ve sonunda ayaklarımı denize sokabileceğim bi yere gittik soyundum girdim denize:)) eve geldik pestilimiz çıktı yorulduk yol yordu. geziyoruz bolca anneannemler var diye ohhhh ne güzel gezmeye bayılıyorum

19 Ağustos 2013 Pazartesi

oyun zamanı

video
sonunda o kocaman kaydıraktan kaymayı başardım:)))

bayram&düğün

ankaraya gittik çok güzel geçti.bayram sabahı anneannemlerde hepimiz vardık foto çekmeyi unuttuk:(( sonra annemin 1.derece akrabalarına gittik bayram harçlığı neymiş öğrendim:))bayramın 2.günüde dayımlardaydık kahvaltıda anneanem bizi parka götürdü talha abiyle çok eğlndik.sonra hep beraber tekrar eve herkes geldi çok güzeldi.gecede babamı yolculadık biz kaldık.3,günü komşuları ziyarete gidiyorlardı dedemden o sırada para istedim harçlığı keşfettim ya neyse bende gidicem dedim annem sakın para falan isteme dedi.tamam dedim eve gelirken komşu amca harçlık verdi almam demişim ısrar etmiş başlamışım ağlamaya annem bana para alma dedi diye:)))) (sanki çok sözümü dinliyor da)  elifcik kırmızı kırmızı lekeler çıkardı korktuk kızamık diye doktora götürdük 6. hastalık denen bişeymiş ateşlenen çocuckta olurmuş bazen çok şükür korktumuz olmadı..
sonrada merve ablanın düğün telaşı sardı hepimizi ne giyeceğiz ne yapacağız vs. onuda hallettik çarşamba akşamı ana kınası yaptık çok eğlendik.hiç oturmadım hep oynadım.perşembe günü kına vardı eğlendim durdum çok oynamadım bu sefer arkadaş buldum kendime.cumartesi günüde düştük yollara.dinlene dinlene geldik.
pazar günüde düğümüz vardı güzeldi.ilk kez ruj sürüdüm daha doğrusu ben ruj sanıyorum ama nemlendirirciymiş:))bende gelin arabasına binecem dedim.gelin merveyi görünce yanından ayrılmak istemedim damada daha yanaşamadım ama olsun.istanbullu yaptık merveyi de...
 
okadar öok ağlıyorum ki okadar çok memnuniyetsizmişim ki annemin sabrı kalmamış zorluyormuşum hemde çok ...
 
elif artık tutunarak ayağa kalkıyor koltuklardan tutarak yürüyor muzur  oldu çok:)))

7 Ağustos 2013 Çarşamba

Almanyadan akrabalar geldi benden 1 yaş falan galiba büyük bir arkadaş buldum Sevilay annesi dediki iyi İnciyle konuşur türkçesi pekişir aman Allahım oda ne bizimki almanca konuşmaya başlamış:)))) tabiki net bişey demiyor ama çabalıyor güldük:)))
Elifciğin 6.dişi çıktı çok şükür sıkıntısız olarak.
bugün ramazanın son günü gece inşallah yola çıkıyoruz Ankara yolcusuyuz yaşasın....