25 Temmuz 2010 Pazar




evimize gidiyoruz.babam geliyor bugün bizi almaya ankara maceramızda burada sona eriyor...


anneannemden,dedemden ayrılacağım için çok üzgünüm ama babama kavuşuyorum 3 haftadır ayrıydık yeter bu kadar hasretlik...çok özledim babamı çooookkkkk...


anneannem daha biz gitmeden çeşmeleri açtı özleyecekler beni biliyorum bende onları çok özleyeceğim sabahları kimi kaldırcam şimdi.ha ha ha ne kadar güzel oluyordu bütün evi ayağa dikip sonra ben uyuyordum mışıl mışıl :)) özledikçe gelirler ama biliyorum bununlada kendimi teselli ediyorum zaten.çok seviyorum sizi çooookkkkkk annemin pabucuda benden sonra dama atıldı galiba biraz:))

1 yorum:

  1. kuzu Allah kavuştursun babana,evine...güle güle gidin.,yine gel...burda sizi özleyen çok tamam mı?? öpüyorum fındık kurdum!

    YanıtlaSil