15 Temmuz 2011 Cuma

badıyyyy


merve ablaların orada park var bizde gittik.bizim evimizin oradaki parkda böyle taşlar yok,benimde dikkatimi çekti biraz kaydırak biraz salıncak derken taşlarla oynamayı tercih ettim.yerlerde süründüm oynadım oynadım yoruldum bir güzel.komik geldim hani organikti inci yerlerde ne geziyo diye ama çok hoşuma gitti yaaa annemde hiç ellemedi bana gönlümce oynadım durdum.

dün dolaşmaya çıktık kuş kovalama derdine yürürdüm durdum geldik eve uyudum uyandım anneannem dedemin yanına bahçeye indirdi beni bakkalı gösterdim sonra gittik tabi çokomel aldım..aşağıda da yorulmuşum demekki dün gece hiç uynamadım yatış o yatış sabah 8'de uyandım:))

annem biraz rahatsız diye uyuyordu bende uyanığım bahadır dayım da uyumuş anneannemle onu uynadırmaya gittik sessiz sessiz bahadır bahadır diyo uyansın diye ağzımdan badıyyy keliimesi çıkıvermiş hiç tepki vermemişler ki bi daha söylemem diye akşama kadar bi daha söylemedim.akşam geldi bahadır dayı kucağındayım badıyyy badıyyy söyleyip durdum nasıl gülüyolar nasıl hoşlarına gitti sonrada diyolarki dayı deme badıyyy deee ohhh ne güzel:))laf aramızda kaan dayımda kıskanıyo galiba ama badıyyy tam benim istediğim gibi oynuyo arkadaşım gibi dedem de öylee....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder