19 Kasım 2011 Cumartesi

memmeeee

ankaradayız pazar akşam anemle beraber geldik.hacılarımızı karşılamak için.pazartesi akşamda anneannem ve dedem geldi ikiside gençleşmiş maşallah.dedem sakal bırakmış nur yağmış yüzlerine resmen.havaalanına giderken burak abide arabadaydı konuşmak istedim onunla annem memeni çıkarda konuş abi seni anlamıyor dedi.bende abi al diye mememi ve mendilimi verdim nerden verdim ah ah başıma geleceği bilsem verirmiydim:((annem zaten ankara dönüşü bana yalancı mememi bıraktırmayı düşünüyormuş hiç bana çaktırmadıda bu düşüncesini neyse buırak abiyle konuştum memme dedim annem abi attıya ya dedi sen verdin memeni abide pisi pisilere verdi dedi.herkes bu durumu onayladı her ne kadar ağlasamda kimse sözünden dönmedi başka şekilde oyaladılar beni.havaalanı dönüşü evde uyumaya niyetlendim mini minimi istedim(mendilimi)ve mememi nerde abi attıya memyi pisi pisilere diye cevap ah ah.zar zor uyudum gece uyandığımda yine sordum yine aynı cevap.salı öğlen uyucam şimdi meme dedim aynı cevap kendi kendime kaldığımda başladım konuşmaya abi pisi pisi meme attı.salı günü 1,5 yaş aşımıda oldum hepsi üst üste arkadaş yapayanlız kaldım :))salı akşamda babam geldi.gece başladım ağlamaya anne abiii abiii:))babam ver memesini demiş annem istikrarlı:((çarşamba akşamı babamı yolculadık ilk kez arkasından bu kadar çok ağladım...biz daha buralardayız.gelen giden kalabalık uyumaya çalıştığımda kendimle başbaşayım ya konuşuyorum hep abii meme attı pisi pisi....2 gecedir atşler içindeydim dün doktora gittik orta kulak iltihabı olmuşum amanınnnnn ilk kez başıma geliyo bu durum acıyo acıyo diye diye ağlıyordum neyseki antibiyotiğe başladıkda acım azaldı ateşimde düştü dün gece olmadı ateşim çok şükür.attı abi pisi pisi meme napalım bugün 5.gün unutucam artık napalım:((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder