9 Temmuz 2012 Pazartesi

sıcaklardan kavruluyoruz resmen isilik oldu kuzucumun her yeri.sabah akşam suya girsede nafile.akşama doğruda dışarı çıkıyoruz eve gelince diyoki biz yorulduk dimi.uyumadan önce beraber keyif yapıyoruz anlatıyor oyun alanına girdi geçenlerde söylüyor şimdi anne ben topların içine kayıcam tamammı diyo tamam dedim sen ayakkabılarımı çıkarcaksın diyo:))bugün neler yaptık anlat bakalım dedim paka gittik pembe pembe sallandım kaydım sonra ne yaptık markete gittik değilmi dedim hıhı dedi ne aldık marketten bibey almışız sonra domates yoğurtta aldık ama ben yoğurt yicektim diyo yedin ya unutttun mu unuttum:))


hadi gel kahvaltı zamanı tost yicem tost.süt getiriyorum şimdi diyorum büsküvi koyalım büsküvi.eliyle göstererek anlatıyor şurda tepenin arkasında balıklar varmış babası getircekmiş.uzakta olan herşey ve herkes şurda tepenin orda.
işte küçük ahçı inci nur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder