23 Eylül 2012 Pazar

elifimiz doğdu ablam kuzum ağlama diyorum ama kafası yumuşak bak göstereyimde diyorum.seviyorum kardeşimi bak o benim kardeşim benim elifim diyorum kabullendik ama söz dinlemiyorum bazen annem lohusa bunalımında galiba.hastanede bir gece kaldı bende kalacaktım eve gitmicem diye ağladım ağladım en son tamam kalacaksın dediler ama hemşire kabul etmedi beni kandırdı bizimkilerde pijamalarımı falan hastanede giydim kalacağım diye sonra anneannemle dedem gel gezelim biraz dedi taksiye binmemizle uyuya kalmışım eve gelmişiz ama ama derken tekrar uyumuşum gece kalkıp biraz ağlamışım hani annemin yanında kalacaktım diye ama uyuduğum için eve geldiğimizi söyleyip beni uyuttular resmen annemle ilk ayrılışımızdı bizki 2 saati geçmeden ayrılamayan ikili koca bi gece ayrıydık.ameliyathanenin kapısında beklerken anneminde bilinci açıktı bana seslendi duydum:))şımarıklık,elifin gelişi,hastalık derken yemeklerim sorunlu geçiyo biraz.kiloda vermişim::((

kahvaltı sofrasındayız kalkacak inci yanındayım bacağımı dayadım sandalyesine kalkmasın diye artık kalkacak inecek sandalyeden inciden şöyle bi cümle anne butunu çekermisin:))

sofrada konuşuyoruz babaannesi diyorki baki benim oğlum hayır diyor benim babam anlatıyoruz tamam işte babaannenin oğlu baban vs en sonunda babaanne dediki eeee ben kimim ozaman cevabımız
ayşe teyzesin:))gülüştük....








dedesi elifin kulağına ezan okuyor.hadi gel bak dede ezan okucak dedim yanımızda masaya çıktı sonra annem indirmeye çalışıyor hadi in artık diye bizimki diyorki ben namaza durmucam(ezan bittiya:))

anneannesi krem sürüyor inciyede gelmiş aaa banada geldi dedi annemde özür dilerim dedi.bizimkinin tepkisi dikkat et yaaa:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder