18 Ekim 2012 Perşembe

gün içerisinde söylediği sözlerden bazıları

elif ağlıyor bizimki diyorki Elif sus ağlama anne şuan üstünü giyiyor.
çoraplarının altında ayak izleri var geldi yanıma bak anne aslanın ayak izi var dedi evet dedim hani aslanlar tevzonda hhhaavvvvv yapıyolar ya ayak izleri var ya....
benim yanımda biraz uyucakmısın peki evet uyucam diyorum yaşa beee diyor:))
koltuğun tepesine çıkmış tam düşecek tuttum sayende diyor kurtardın beni:)) (senin sayende kurtuldum )
inci çoraplarım nasıl güzelmi? hııı güzel pembeli pembeli.
hep diyoruz ya inşallah elif inciye benzer diye bizimkide diyorki inşallah bana benzer çocuk.
bisiklete takmış durumda gördükçe kitaplarda televizyonda falan keşke benimde bi bisikletim olsa diyor...
ben onları nasıl seviyorsam oda elife aynı şekilde davranıyor.elif ağlıyor diyorki ölürüm ölürüm ağlama.annem annem
dün çamaşır asıyorum balkondayım elif uyuyor dite rahatım içeri bi girdim elif nasıl ağlıyor inci yanında ama arkasını dönmüş başka şeyle uğraşıyor umrumda değil.hemen aldım kucağıma sustıumaya çalışıyorum inci neden beni çağırmadın diyorum anne elif ağlıyor şimdi söledim oldumu diyor bana yaaa :))
artık elifin geçici olmadığını anladı.krizlerimiz çıkıyor yavaş yavaş.sen benim annemsin diyor.tepkilerindende belli ama çok normal alışacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder