20 Mayıs 2013 Pazartesi

Çok hızlıyız Ankarayada gittik geldik.10 gün kadar kaldık annem gençliğinin geçtiği eve gitti son kez.çünkü evlerini değiştirecekti anneannemler hey gidi hey diye söylendi annem dün geldik evimize babamı özledim deyip durdum otobüste.şımardım babamıda görünce.

çorabının eşini bulamamış hanımefendi diyor ki bana annecim çorabımın eşini bulmama yardım edermisin lütfen!!!

göz kontrollerimizi de yaptırdık ankarada doktor karşıda çıkan resimleri soruyor at,çiçek derken bu ne dedi bizimki atladı salatalık ama resim uçak:)))

şımarıklık diz boyu söz dinlememe diz boyu artık kimseyi umursamıyor kim ne derse desin en son sesini yükseltince biraz duruluyor ama geçiçi....Elifciği sıkıyor ağlatıyor tavan yapmış durumda kıskançlık krizleri bakalım ne gösterecek zaman....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder