8 Eylül 2013 Pazar

kuzucumla ne kadar övünsem az geliyo belki bütün çocuklar böyledir ama ben yanımdakini bilirim...

Elif mızmızlanıyo diyo ki kuzucum Elif şuan seninle ilgilenemem ben oyun oynuyorum daha sonra....

Hikmet amcası geldi ne istersin İnci diyo ben ayı istiyorum ona sarılıp uyucam geldi ayımız sevindi.gece gidecek göremez amcasını diye uyumadan önce yanına gönderdim güle güle desin diye Hikmet amca ben yatıcam güle güle dedi evden çıkarkende dedimki bahar yengeme akına selam söyle bizimki çöyle söylüyor Akını benim yerime öp tamammı:))) kuzucum ya nerden buluyosun bu lafları tam yerine nasıl oturtuyosun.

perşembe akşamı okulumuzdan aradılar kesin kayıt yaptırcakmısınız diye evet dedim daha öncede iki kez görüştümüzden öğretmenimiz kuzucumu hatırlıyor 16 Eylül okula başlama tarihimiz çantası suluğuyla gelin dedi yanlız çocuğunuz aklı başında biraz geç getirin ağlayan çocukları görüp etkilenmesin dedi amannnnnnn bi sevindin bi heyecanlandım kuzum büyüdüde okullara gidecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder