3 Aralık 2013 Salı

kasım ayı kızlar için hastlaıkla geçti ama bunada şükür.Allah beterinden saklasın.dün okulunda müdürünün yanına gidip demişki ben neden okula gelmedim  biliyomusun demiş öğretmenide neden demiş çünkü ben çok hastaydım onun için gelemedim yoksa ben okulum çok seviyorum öğretmenim demiş:))) kuzucum yaaa.bi geliyor şen şakrak bi geliyo somurtkan dakkası dakkasını tutmuyor.

anneannesiyle konuştu telefonda dediki annem en sonunda elifi de öp benim yerime bizimkinin cevabı beni öp onun yerine (öpmücem demek istiyor yani)))

ervayla kavga etmiş zarar vermişler biribirlerine eve geldi dedim ki ben sana arkadaşlarınla kavga etme demedimmi kavga kötü bişey demedimmi hazır cevap İnci nur hanım ;

--------ama sen bana okulda sakın kavga etme dedin ervayla efeyle kavga etme demedin ki:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder