24 Şubat 2014 Pazartesi

perşembe akşamı heyecanla beklediğim kuzenim Zeynep geldi annesiyle beraber.babaanneme geçmiş olsuna.güzel karşıladım onları babamla otogara gittim.cuma günüde iyi geçindik.cumartesi annesi dışarı çıktı zeynep bizde kaldı.başta anlaşamasakda sonradan iyi anlaştık.sonra ben hayatımdaki en büyük yaramazlığı yaptım:))elime bi oyuncak aldım duvarımın boyasını kazıdım hemde çok annemlerde bizi oynuyor zannediyor:)) ervada bizdeydi çok zevkli sende yapsana dedim o da yaptı yani bayağı büyük zarar verdik boyaya.annem görünce şok oldu elimize tokatları yedik bir güzel sonra cezayı aldık masada oturduk azarı yedik birbirimize sırtımızı döndük çıt çıkarmadık.sonra özür diledik affedildik:)))
annesi zeynebe tuzluk almış ayı şeklinde poşetten 2 tane çıktı pembeyi zeynep aldı bende turuncu olanı aldım benimdir diyerek ama yanlış düşünmüşüm meğer hepsi zeynebinmiş ben vermem dedim zeynep istedi biraz ağladım sonra annnem benimle konuştu ikna oldum ve verdim.annem dediki bana iyiki senin gibi bi kızım var seninle gurur duyuyorum anlayışlı kızım benim.mutlu oldum annemde bana alacakmış söz verdi.başka çocuk olsa vermezmiş öyle söylediler.misafirlerimizde vardı güzel ev sahipliği yaptık anneme yardım ettim ikramlarda annemde seni çok seviyorum dedi durdu.ben çok merhametliymişim birde öyle diyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder