10 Eylül 2016 Cumartesi

uzun zaman oldu

 tatilde ankaraya gittik.gittigimiz gun ulkemiz icin kotu seyler olacakto az kalsinki aukurler olsun buyuk bisey olmadi iki hafta ankarada kaldik.eve geldik sonra evimizi tasidik esenkente kiptas konutlarina cunku okulum artik orada evvet ben ilk okullu oldum kiyafeylerimde alindi.simdi trabzondayiz halamin kizinin zeynep ablamin dugunu var biz geleli 11 gun oldu babamda insallah bikac gun sonra gelecek fikret amcamlar hikmet amcamlar herkes koydeyiz.zeynep ve akini babalarina sarilir gorunce.babam yanimizda degil diye cok uzuluyoruz elifle.bir gece annemle ve elifle uyuduk fatma halamda bir gecede asiye halamda kaldik.tavuklara gittim oda neeee uc tane aicacik yumurta:)) sonra yine gittim bi tane daha sicacik yumurta :))sonra koydeyiz koydeki evde insaat var.fatma halamlar koye gekdiklerinde banada benimle gelmek istermisin diye sordu bende gittim iki gece kaldim halama ineklerin nasil ve ne zaman uyudugunu sordum.anlatti sonrada biz uyurken uyuduklarini soledi.bende sabah kalktim gizlice herkes uyurken ahira gittim veeeee ineklerin nasil uyudugunu gordum :)) aksaminda beni yaban arisi soktu :(( hayatimda ilk kez ari soktu cok agladim hemen annemi aradilar allerjim olup olmadigini sordular cok agladim cokkk....
Yazdan kalma ankara hatirasi

elifin adak kurbanin kesildigi yer

Cihan paşaaa

Dugunde giyecegimiz.kiyafetimiz

halamin bahcesi

Sicacik yumurta :))


Gelin kizimizin evinden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder