13 Aralık 2016 Salı

cok uzun zaman olmuş yazmayalı.koşturmaca devam bizdeki kuzumun öğretmenini değiştirmek istiyorum bakalım hayırlısı.şu sıra tam ergen psikolojisinde ki ben ne yapcamı bilmez haldeyim:(( okul iyi ama öğretmenimiz vasat.sınıf annesi oldum ki özellikle materyallerlede bişseyler yapalım diye ama öğretmen elinin tersiyle itti.dedim tabiki çocukların başarısı önemli ama ben en başta kendi çocugumu düşünüyorum vasatlaşıyor okul değiş dedi bana en son konuşmamızda bu böyle gider dedi o öyle deyincede benim şarteller attı sınıf değişmeye karar verdim.zaten istediğiz öğretmnde bu değildi.hayır yani kendi bişeyler yapsın bu cocuk okumayı yazmayı biliyo sınıftan ileride bi akıl versene bana amannn dertliyimmmm


bir iki hafta önce okulu su bastı lagımlar taştı bir hafta tatildi aksilikler peş peşe inci başladı eliflerin okulu tatil oldu günler geçiyor.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder