5 Haziran 2010 Cumartesi

annemle


anneannem gittiğinden beri annem pek fazla vakit bulamıyor netin başına oturmak için,düzenimizi tam oturtamadık hala:))anneannem varken rahattı annem ohhh ama şimdi öyle değil benimle ilgileniyor ben uyuyunca da yok yemek,yok çamaşır,yok ütü derken akşam oluyormuş alışacak alışacak:))
dün ilk kez çekirdek aile olarak dışarı çıktk.parka gittik güneşlendim biraz sora evimize geldik tekrar.babamla vakit geçiriyorum o evdeyken hep annemleyim ya özlüyorum babamıda kucağından inmemeye özen gösteriyorum o beni bırakana kadar:))
bahar yengem geldi bugün bana oyuncak göndermiş akın amcam:)ayı winnie. biraz büyüyünce oynarım artık.teşekkür ederim akın abicim.bahar yengem gazımı çıkardı yavrum yavrum diye diye sevdi beni seviliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder