12 Haziran 2010 Cumartesi


dün annem,babam ve ben dışarı çıktık.bana kanguru almaya annem o zaman daha rahat dışarı çıkarabilecekmiş beni güneş ışınlarından yaralanmam gerekiyormuş:)) aldık kangurumu annemde rahatladı:))
akın abimlerin gelmesine az kalmış bahar yenge öyle demiş anneme.akın abim biraz hastaymış geçmiş olsun abicim benim...
asaf abimle arzu teyzem de gelmek istiyor ama ne zaman gelecekleri belli değil.
bizde Ankaraya gideceğiz inşallah.Şule teyzemin düğünü var hem düğün hem gezme amaçlı bizim için.
işte gezmeye gitmeden önce annemle çektirdiğimiz bir kaç fotoğraf...

1 yorum:

  1. akın ''töşekkür ederim'' dedi..2 gündür öksürükten uyuyamıyor..pek keyfimiz yok..
    onun o şapkasını severim...bi gün ver de takıp bi foto çektireyim :) yerim onun ağzını ben..tak kanguruna da gel buraya da... öperimmmmmmmmm

    YanıtlaSil