20 Ekim 2011 Perşembe

dün gittik doktora genel kontrol hemde sağ ayağını biraz içe basıyor onun için.doktor hanım nasıl bi sevmeyse çocuğumun yanağını sıktı ama kıpkırmızı oldu başladı ağlamaya inci.birazda koktu muayne esnasında iyice ağladı boyuna kilosuna baktı 10,5 gr olmuş kuzucuk ve boyu 84 cm çizelgesine baktı sevgili doktor ve dönüp bana dediki sen kısasın ama çocuğun sana çekmeyecek uzun olacak:)) aman allahım yaaa nasıl bi söylemdir bu anlamadım ama dedimki bende babamız uzun babasına çekecek inşallah dedim:))

inci şiii baban uyuyo ses çıkarma diyorum bana elini ağzına götürüp sus işareti yapıyo:)) du du sessiz ol o ses ne diyorum mesela ağlıyo yada vızırdadığında kısık sesle bana bişeyler anlatıyo yaaa sen nerden biliyosun sesini kısmayı allah allah yicem şimdi danayı:))acıktı biliyorum yemek getirdim yesin naz yapmasın diye iyice karnı acıktı vermedim bişey meyve harici akşam yemeğini yiyor ımmmm eliyle güzel işareti yapıyor çok acıkmış:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder