6 Ekim 2011 Perşembe

geçen gün ankaradan gelirken otobüste uyuyo numarası yapıyor biizmki hohhh pişşşş diye bi ses :)) inci kim yapıyor böyle dedğimde kaaa dedi:))

bugün ilk kez annemle tek başımıza otobüsle torıuma gittik.annem çok tereddüt ediyor ben,çantam ve arabamla nasıl gideceğini ama çok şükür kolay oldu.otobüsde boştu sıkıntı çekmedik dolaştık herzamanki gibi lunaparka gidip atlı karıncaya bindim.arabaya bindim sonra akın abicimle oynamayı öğrendiğim legoları aldım.ilk kez hamburger yedim yedim denirse:)) amaç kışlık ayakkabı almaktı ama alamadık.uyudum sonrada ayramı içip:))evimize geldik sonrada.legolarla oynadım önce kendim,sonra annemle oturduk lego oynamaya kule yaptık en son annemde heveslendi inci sen ver ben kule yapıyım dedi.nasıl yaptıysa kuleyi bırakır bırakmaz yıkıldı:))beni aldı bi gülme ama kahkahalarla katıla katıla güldüm:))sonrada yatağa girdim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder