22 Şubat 2012 Çarşamba








10 gündür Ankaradayız.malum badıyın nişanı vardı pazar günü.kıyaftler alındı,hazırlıklar yapıldı pazar gününe hepimiz hazır ve nazırdık.babamda geldi,güzel bi nişan oldu badıyda nurda çok mutluydu maşallah.
yeni şeyler öğreniyorum furka (furkan )ama talhaya abici demeye devam:))abicinin kuşu var maviş adı.bende çok seviyorum mavişi maviş kucum diyorum öpücük gönderiyorum elime almaya korksamda duba eline aldığında bende elliyorum seviyorum.
dün arkadaç(arkadaş)demeye başladım çok komik oluyomuş öyle söylüyolar.dedemle boğuşuyorum oynuyorum badıyla,anneanneme nispet yaaptım geldiğim ilk günler dedeme sarılıp dede benim diyorum.dedem yanmdayken anneanneme aynu diyorum ama anneannemlede çok güzel oynuyorum.göbüç öp öp diyorum anneanneme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder