14 Mart 2012 Çarşamba

pazar akşam evimize geldik.badıyda geldi.nurla beraber gelinlik almak için.otobüste kıskançlık yaptım resmen nuru badıyın yanında görünce hemen kucağına gittim:))bugünde uğurladık badıyı dün bana baks bani almış benden uzun :))
gözlüklendim artık ankarada gittik doktora sonra kırmızı gözlüklerimi aldık.bide dinlendiriyoruz birer saat kapatma var şöyle böyle idare ederek takıyorum işte gözlüklerimi.
poyraz doğdu.biz ankaradayken aldık haberini sonra gelince gördim küçücük.ama kıskançlık yapıyorum galiba kucağıma almak istiyorum ama vermiyorlar:((
gevezelik diz boyu maşallah bana hiç susmuyorum bugün akşam ezdihardan inerken annem hadi gidelim banyo yaptırıyım seni dedi sonra evde oyalandık yemek falan yedim derken annem hadi uyku saati dedi ben hemen atladım anne bıcı bıcı saçlarımı banyo yapar gibi yaparak:))
maviş nerde inci diyorum anka(ankara)anneanne,dede,badıy,duba,abici,fuka hepçi anka'da:))
babacı diyo yaaa nerden duyduysa dün diyorum nankör bana bi kere annecim bile demiyosun dedim kıskandım :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder