19 Mart 2012 Pazartesi

anne kak cabah oldu :))acağı in kucak al:))beşiğinden çıkamıyor ya hanımefendi.acıktım sabah kahvaltı biraz gecikince yanıma geliyo göbüşünü ova ova acıktım:))salonda uzanıyorum elimden tutup çekiyor kak kak ne oldu kak memek yiyek acıktım:))ohh akıllandım yemiyo diye kendimi üzmüyorum artık acıkınca geliyor nasılsa çok şükür acıktını biliyoda.sabah salam yedi hepsini bitirmişsin bana bırakmamışsın dedim aldığım cevap çok güzel yayın maket alak:))ben hep öyle diyorum bişey yediğinde devamını gelmeyince tamam yarın markete gider alırız diyorum oda bana diyor allah allah yicem yicem danamı.öğle uykusuna uyudu üzerini örtmeye yanına gittim seni yerim dedim gülüyo hemen uyandı güldü ve geri uyudu kuzuların kuzusu.bahadır burdayken bi çizgi film izlediler şarkının içinden bi cümleyi bahadır söyleyip duruyor pervaneliye ne olmuş.bizimki hemen badıy badıy demeye başlıyo.dün ben söyledim pervaneliye ne olmuş diyorum gülerek badıy badıy diyo:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder