29 Mart 2012 Perşembe

pazar günü süpriz misafirlerimiz vardı emine halam ve melek ablam gelmişlerdi hiç aklımıza gelmezdi onları misafir edeceğimiz.melek ablamla güzel güzel oynadım.halama bazen hala bazen babaanne,bazen anneanne,bazen teyze aklıma ne eserse söyledim:))pazartesi sabahda geri trabzona yolculadık onları.
dün sabah annemle dokdoka gittik.uzun bi bekleyişten sonra ve herkesin beni sevmesinden sonra dokdokun yanına gittik hiç sesimi çıkarmadım afferin dedi bana ve balon verdi.ama asıl sorun kan alma muhabbetinde oldu hemşire beni sevdi sevdi arkadaşlarına gösterdi sevdirdi sonrasımı hüsran:(( kan almaya çalışıyo damarı buldu derken kan çıkmadı,iğneyi çıkardı koluma bastırarak tüpe biraz kan aldı ama bendende giden gitti ağladım ağladım sonra sustum şimdi geçti zaten.sonra eve geldik ben öğlen uykusuna yattıktan sonra annem ezdiharı götürdü hastaneye beni rümeysa teyzeye emanet edip,onlar geldiler annem yine biraz durdu sonra yine hastaneye benim kan sonuçlarımı almaya.ben ervayla poyrazla oynadım evimizde sonra efe geldi allahım ne yoğun bi gündü yaaa neyseki kanlarım temiz çıktı ama öksürük boğazımı tahriş etmiş bi iki ilaç aldık.
anne su biazcık içim.
acık su içim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder