14 Nisan 2012 Cumartesi

dün heveslendik artık şu esenyurttan bi çıkalım başka yerlere gidelim diye ama artık bereketlemiyiz bilinmez ama sağanak yağmur vardı bugünde neyse biz giderken iyiydi hava.sonrasında yağmur başladı burger kıng'e girdik.tam kuzucumun günü oldu.yemeğini yedi içerdeki oyun alanında oynadı,dondurmasını yedi.inci mutlu oldun mu bak senin için geldim diyorum mutlu oldum diyo :))eğlendi iyice dışarı çıktık yağmur hala yağıyordu.sonra eve döndük.bizim geveze evet geveze diyebiliriz bir saat kesintisiz konuştu susmadan.enerji depoladı maşallah.
dün akşam ezdihar evi süpürüyor bizimki yukarı başını kaldırıp kızıyor kaşlarını çatarak eedaaa guuullltuuuu yapma:))nerden öğrenmiş bilmiyorum sinirlenince gıcık diyor.gülşçah diyo çok güzel bi şekilde kuzucum benim yaaa büyüdü maşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder