9 Nisan 2012 Pazartesi







yemek yiyor hanımefendi aşka geliyor arada ge sarılım sarılıyoruz kafa kafaya veriyoruz.sonra tekrar sıkı sıkı sarılıyor iyiki (iyiki varsın demek)peşine çok seviom:))ben nasıl seviyorsam karşılığını görüyorum çok şükür...
başlıyor anlatmaya eva kendim yoldum(ervayı tırmalamış onu anlatıyor)
cumartesi günü pikniğe gittik kuzucum,ben,ezdihar,poyraz,ervalar hep beraber öğlen gittik eğlendik,yoruldu danacım koşuşturmaktan.akşama pestili çıkmıştı:))banyo yapınca hemen uykuya ohhhh
piknikte bunlardan büyük bi kız ervanın topunu almış erva çekmeye çalışıyor ama kız vermekde direniyor neyse bizimki gitti yanlarına bi baktım kıza vurmaya başladı ervayı zorluyor ya kız:))tırmalamaya başladı:))sevindim arkadaşıyla arada kavga etsede arkadaşını savundu kenara çekilip pısırık kalmadı gurur duydum evladımla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder