20 Mayıs 2012 Pazar

düğün telaşı

badıyyy evleniyor inşallah haftaya bugün.istanbula geldi geçen hafta annem ve bende badıyla beraber geldik ankaya.iğrenç bir yolculuktan sonra(annemle kusmaktan öldük diyebiliriz)ankaya vardık sonunda.geldiğimizin ertesi günü başladık koşturmaya annem dokdoka gitti kardeşim için bende dokdok beni çok sevdi profösöre benziyor maşallah dedi.nazar boncuğu takın diyor anneme inşallah kardeşi de inci ye benzer dedi havalandım bende :))bende gördüm kardeşimi.herşey yolunda şükür.düğünde ne giyeceğiz telaşının içinde bulduk kendimizi dokdoktan sonra yok kınada ne giyeceğiz yok düğünde ne giyeceğiz ama şahane şeyler aldık:))çok güzel oldum maşallah bana.elbise denerken bile şımarıklığım görülmeye değerdi.elbiseleri giyip çıkı çık diye oynuyorum bide:))şebeklik diz boyu herkesler de seviyor beni canım sevimlimiyim neyim:))annem dua ediyor inşallah kardeşimde bana benzesin diye.
dün  gelin hamamı vardı gırgır şamata güzel geçti başta girmesemde sonradan girdim bu kez sudan çıkmadım.şımardım şımardım.yolda uyuyakaldım uynadıktan sonra akıllı olduğum için çikolata ile ödüllendirildim ki enerji patlaması yaşadım galiba:))badıyla ama enerjimi attım oynadım oynadım yoruldum yatağa girer girmez 5 dakka içinde uykuya dalmışım.bakalım bu hafta da koşturmacayla geçecekmiş büyüklerimiz öyle söylüyor:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder