11 Haziran 2012 Pazartesi

düğünümüzü yaptık genç çifti balayına gönderdik,gözlüklerimizi aldık ve evimize döndük.çok sıcak çokkkk.
bizim geveze bahadır nurla gidince şu tepkiyi verdi.badıy nuyu götüydü beni götümedi:))
bak ben ne yaptım gördüsümü(gördünüzmü)
anne yadım edermisin bonum yetmedi(boyum yetmedi)
çıkı çık (elbise demek) elbise giyince oynuyo hanımefendi:))
tam anlamıyla dondurma hastasıyız.dondurma diyince akan sular duruyor kuzucumda:))reklamlarda ne görürse istiyo bende bende diye diye.2 yaş sendromundayız herşey benim diyip geziyor bak benim annem,benim babam,benim kaem(kalem),benim bu benim bu şu sıra en çok duyduğum kelime.tuvalete alışma çabalarımız kaldığı yerden son sürat devam ediyor.arada kaçırsakda yapacak bişey yok.kardeşi doğmadan öğrensin diye çabalıyorum ama bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder