20 Haziran 2012 Çarşamba

ben pepeye dıbış dıbış yapıyodum(pış pış)başlıyor uykudan uyanınca anlatmaya.rüya görüyor galiba bazen.konuşuyor konuşuyor.geçen gün şeker istedi çok vermiyorum diye kıyak geçeyim dedim ve bakkaldan alıcaz şimdi aa inci bu kahveliymiş olmaz öbüründen alalım dedim aklında kahve kalmış sadece dün diyorki kahve kahve anlamadım çocuklar kahve içmez dedim.bugün tekrar bakkaldayız şeker şeker dedi aldık neyse geldik eve kahve kahve diyo.ben yine saf saf kahve olmaz diyorum sonra şekeri verince kahve dedi benim jeton düştü:))
beraber pasta yapalım hadi dedim biraz dinleneyim sonra tamammı tamam dedi 5 dakka geçti geçmedi pasta yapalım diyo yaptık pastamızı beraber yaptık diye bi sevindi sarılmalar gülüşmeler.yaz saati uygulamasına geçtik uyku muhabbetinde artık 22-22,30 gibi uyuyor önce keyif yapıyor bizim yatakta beraber uyuyalım dedi gittim yanına başladı anlatmaya köpek hav hav demiş bizi korkuttu beni korkuttu,nasıl pasta yaptık ama diyorum ama gülüyor şaşasın diyor(yaşasın)öpmeler sarılmalar.okadar çok şey söylüyorki aslınada unutuyorum çoğu şeyi bu sıra favorimiz şarkılar eşliğinde oynamak şarkı aç şarkı diyo:))sonra kendisi söylemeye çalışıyor isan sevdini üzermi diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder