25 Ağustos 2012 Cumartesi




bayramda geldi geçti evdeydik kimsecikler olmadığı için bayram ziyareti de yapılamadı tabii.ama ben çıkı çık elbiselerimi giydim.bayram sabahı annem barış mançonun şarkısıyla uyandırdı beni bende nakaratını ezberledim bir güzel söyleyip durdum ne güzel şarkıymış...
erkenciyiz bu sabah 6 da uyandık bi dahada uyumadık.her geçen gün yeni bişeyler söylüyorum bunları nerden öğreniyorum şaşırılıyorda.yardıma ihtiyacım olduğu zaman bana yardım edermisin lütfen imdat gibi kelimeleri söylüyorum:))anneannemle telefonda konuşuyoruz malum kardeşimin doğuma gelecekler inşallah bişey istermisin diyo bana ben sadece dondurma istiyorum kanaatkarmışım...yemek yiyoruz fantayla uğraşıyor bizimki alırmısın lütfen limotattanı diyor:))dün yemek ısıtıyorum mutfağa geldi sakın yaklşama ocak yanıyor diyorum tamam dikkat ederim  diye bi cevap alıyorum:))alıştı şimdi dışardan her geldiğimizde hemen duşa girmeye geçen gün banyo yaptırdım diyoki çıkınca ben çok rahatladım banyo yaptım diye.boynuma sarılıyor başlıyor şarkı söylemeye güşah benim annem güzel annem canım annem ne güzel bi duygu benim söylediğim şarkıları bana uyarlayıp söylüyor kuzucum.sivriler malum başımızdalar kuzuyu yiyip duuruyorlar zıkkımın kökünü yesinler diyorum bizimkide biz sivri avındayken diyoki zıkkım yesin:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder