8 Ağustos 2012 Çarşamba

geçen hafta boğaz turuna gittik ben,annem,ezdar ve poyaz hava serindi güzeldi bunaltmadı bizi.hatta 3-5 dakka ıslandık yağmur yağdı.yürümek beni yorsada sonunda gemiye bindik annemle beraber balık ekmek yedik.meşhur eminönü balığı:)) geminin altını üstüne getirdim desem yeridir.her yerini keşfettim diyebilirim.sonrasında güvercinlerle oynadım biraz eve dönerkende artık yorgunlukla uyuyakaldım annemin kucağında.dönerken gölde leylek gördüm biraz ilerde kaplıumbağalar,sonra köpek,gemideyken yunus sanırnız hayvanat bakçesine gittim  bir sürü hayvanlada tanıştım :))
annem sıcaklardan mahfolduğu için çok yazamıyor.unutuyor bazen neler yaşadığımı ama şu sıra ezberim çok kuvvetliymiş ona dikkat ediyor.parka gitmek istiyorum günlerdir dün sonunda gittim sallandım kaydım ohhh şıkıdım şıkıdım.annemle takılıyoruz hep kardeşim gelmeden beraber bişeyler yapıyoruz.dışarı çıkıyoruz öğleden sonraları.hatta cumartesi günü alışveriş merkezine gittik.kardeşimle bana güzel ciciler aldık sonra çekilişe katıldık ben bastım butona ve yarışmaya katıldık.zarf seçtik sonra bize hedyeler sundular isterseniz zarfı alın isterseniz hediyeleri dediler annem hediyeleri kabul etti.tencere seti,sürahi ve oyuncak.zarfımıza bi baksak ki sonra fincan takımı varmış sadece:))annem çok mutlu oldu ilk kez böyle bişey başına gelmiş.kızlarımın şansı diyo.








bana süprizin varmı diye bağırıyorum mutfağa doğru.oluyo genelde süpriz sonra diyorum benim için aldın sen.evet diye bi ses.herşey benim için ne güzel.kardeşimle kavuşmamaıza az kaldı bakalım bana benzeyecekmi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder