16 Aralık 2012 Pazar

hayır elif. eller yemekmi hayır ben yiyomuyum yemiyorum bak elini ağzına sokma sakın!

kendi kendine konuşuyor renkleri sayıyor mesela mor mesela yeşil,mesela.....

mutfaktan sesleniyor.elif şuan gelemeyiz,kurabiye yapıyoruz babaya.çok güzel oldu ama sen yiyemzsin çünkü senin dişlerin yok.

oyuncaklarını salondan toplayıp odana götür dedim.topladı mutfaktayım görmüyorum götürdüğünü oyuncağın sesi geliyor dedim ki bence sen götürmedin herhalde odana dedim.gitti baktı götürmüş götürdüm yaaa şaka yaptın herhalde diyor:))

babası uyuyor...yanıma geldi ben babamı öptüm
tamam peki dedim
o benim güçlü babam işte...

çocuk cipsi yermisin(nesguıin topları)yerim tabiki de..du alıyım bi lokma...

elifi öptü ama sıkarak elif ağlamaya başladı.çok özür dilerim kardeşim bi daha yapmıcam.söz veriyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder