24 Aralık 2012 Pazartesi

benim kızımda yaramazlık yaparmış:)) sabah erken uyandı yanıma geldi yatırdım yatağa sen kalk yanımdan hiç sesi çıkmıyor zannediyorum ki odasında kitap okuıyor.sen tut mum boyalarını al duvarı boya!daha sonra odana git yatağını boya!şok oldum aman Allahım ranzasını boyamış ne yaptın buraya diyorum gökyüzü yapmış,bulut,güneş bi daha sakın yapma dedim.niye yaptın diyorum şey şey diyor kağıtmı zannettin buraya resim yapmak mı istedin diyorum evet evet diyor.bi tarafta hoşuma gitti.yani resim yapıyor hayal dünyası geniş maşallah.ama sürekli yapar diyede kızdım.boyalarını kaldırıyorum cezalısın dedim pastel boyalarımıdamı diyor:))evet hepsini...sonra kitaplarına bakarken bi tane kalem bulmuş anne anne anne bak kalem buldum,al bunuda sakla diyor.sonra yanıma geliyor kalemlerimi nereye sakladın söylemem diyorum odamamı hayır diyorum yatak odasına mı diyor:))söylemem diyorum söylesene,söylersem saklamış olmam ki..

-babam nerde işe gitti.beni öptü öptü işe gitti dimi
-evet

-gülşah benim annecim
-baki benim babacım
-elif benim kardeşim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder