3 Ocak 2013 Perşembe


bir haftadır ankaradayız süpriz yaptık geldik.

bakkala indik eve geliyoruz kamyon gördü ben bu kamyonu hiç sevmedim.
neden
çünkü çok kirli baksana banyo yapması gerekiyo işten gelmiş galiba

sis var kaç gündür inci sonunda kendince sisi anlattı.anne bak
adamlar çok sigara içmiş her yer duman:))

resim defterini ve kalemlerini buldu boya yaparken diyor ki benim okula gitmem lazım gerekiyo .mutlaka gerekiyo...

bişey anlatıyor,anneannem duymadı,büyük anneanne büyük anneanne dedi ama nafile duymadı anneannem.en sonunda hey genç sana söylüyorum....

elif uykudan uyandı bizimki elifi öpmeye geldi ve ağzının kokularını severim deyip öptü(ben öyle seviyorum ya ikisinide)
dedesi meyve suyunu getirdi teşekür ederim dede dedi.babam duymadı bizimki diyorki hiç beni duyuyomu?

arkadaş geldi bize hoşgeldine sonrasında kahvaltıya çağırdı giderken dediki bişey istiyormusun bizim ki atladı kek istiyorum.ama süt yağ kabartma tozu koy içine tamam  mı...


1 yorum: