23 Ocak 2013 Çarşamba






 




canım kardeşim

oyun parkında çok eğlendim...
 
ortalığın salgın hastalığı kusmaya  sabah 6 itibariyle bizde katıldık.rengimiz sapsarı oldu nazdan geçilmiyor...şimdi uykuya daldı kuzucum bende çorba pişirdim allahım şifasını versin inşallah...

ankaradan geldik.neredeyse bir hafta olacak.babam geldi aldı bizi.annemin doğum günüydü hemde evlilik yıldönümleriymiş geçen hafta perşembe.ma aile olarak güzel bir yemek yedik.pasta kestik.perşembe sabahı annem söyledi bana inci bugun benim doğum günüm dedi bende şarkımı söyledim
annemmmm
canım annnemmm
annemmmmm
güzel annemmmmm
iyiki doğdun annemcim dedim...

bahadır dayı umre yolcusu inşallah ,kaan dayı asker yolcusu dayılar gidiyor bir bir bahadır dayı 10 güne gelirde inşallah kaan dayı 15 ayyyyyy asker olacak.en büyük asker bizim asker....

babamı çok özlemiştim ki perşembe günü annem baban gelecek dediğinde havamdan geçilmiyordu,kimseyi yanıma yanaştırmadım...evimi özlemişim,arkadaşlarımı özlemişim.yolda gelirken zaten söyledim arkadaşlarım beni çok özlemiştir dedim...

dün elifin 5,ay aşısı vardı.butlarından iğne yaptılar ilkinde ağlamadı hiç ama ikincisinde ağlayınca bende başladım ağlamaya kıyamadım kardeşime zaten anneme gitmeyelim yapmasınlar aşıyı acır dedim ama hasta olmamak için aşı olmak gerekiyormuş bende olmuşum:))
ve ilk şımarıklığım yatağımı boyamıştım ya gökyüzü işte:))


 yaptığımız kadayıfımız

 ankarada kar da bi ayrı güzel







annem bişey söyledi verdiğim cevap şuydu
çocuğum ben çocuk sen nasıl konuşuyorsun benimle böyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder