17 Haziran 2013 Pazartesi

aşıdan çok korkuyorum

gittiğimiz her yerde İnci göz bebeği sen ne şekersin,sen ne tatlısın vs vs en sonunda birisi sen ne güzelsin dedi bizimki atladı hemen ben çirkinim nazar değmesin diye çirkin diyoruz çünkü:)))) hahahha çok bilmiş kızım benim

bi ananokuluyla konuştuk hoşumuza gitti gidecek inşallah sevdide okulu hayırlısı bakalım. cuma günü Elifin 9, ay rutin kontrolü vardı sağlık ocağında minyon olacak Elifimiz galiba gidişat öyle gösteriyor.68 cm 7,900 kg olmuş minik serçe. neyse kızamık aşısıda yapılacakmış kampanya varmış.Elifcik gık demedi maşallah aşısını oldu.bende İncini su çiçeği aşısını sordum olmadıysa getir yapalım dedi neyse eve geldik baktık olmamış aşısını.konuşmalarıda duyduğu için aşı olmuşmuyum dedi hayır öğleden sonra gideceğiz olacaksın aşını ben olmak istemiyorum anne ben aşı olmak istemiyorum dedi dedi hastalanmaman için olmassan daha kötü olursun ne dediysem ne açıklama yaptıysam yetmedi.Elif uyandı yanına gitti bizimki başladı ağlamaklı bi sesle Eliffffff biliyomusun bana aşı yapacaklar ama ben aşı olmak istemiyorum çok korkuyorum Eliffff:)))))) kaçarı yok gittik aşıya oldu biraz ağladı sonra babamız seni parka götüreceğim hadi deyince sustu.giitk parka hevesini aldı saatlerce oynayarak aşıyıda unuttu tabi....

yapboza merak sardık hemnde bayağı bayağı kendi kendine yapıyor allahtan evde 5-6 tane yapboz varda değişimli yapıyoruz işte.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder