1 Temmuz 2013 Pazartesi

ağla ağla ağla

acaba her çocuk bu kadar çok ağlar mı bıktım belki doğru kelime değil ama şuan bir tek bunu bulabiliyorum neredeyse her dakka ağlar mı biri yaaa kafam olmuş kazan.biraz önce dedi ki elif gibi herşeye ağlıyorum!!! acana bu cümledemi gizli cevabım ama elif her şeye ağlamıyor ki mutlu bi çocuk elif sadece bağrıyor birde karnı acıktığında ağlıyor hepsi bu.önceden de ağlıyordu ama 5 gün hastanede yatmış olmamız tuz biber oldu galiba.bakalım inşallah bu okul iyi gelecek diye umut ediyorum.hem öğrenecek,hem arkadaş edinecek ben yetemiyorum artık.


şimdiden anlaşılıyor ikiside birbirinden farklı
İnci                                                                   
ışıkta uyumak istiyor                                          
siyah zeytin yemez                                              
uykudan uyanınca ayılamaz mızırdar                 
yemek yedirmek çok zor hadi hadi diye diye      
çok naif,duygusal                                                

 Elif
 karanlık istiyor
löpür löpür siyah zeytin yer:))
uykusunu aldıysa gülücükler saçar
acıktığında yemek için ağlıyor
cazgır
şimdilik aklıma bu kadar geliyor ama ne olursa olsun çok düşünceli bi abla Elifsiz bişey yapamıyor meyve yiyor tabakta bir tane diye Elife yokmu diyor yavrum:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder