31 Temmuz 2013 Çarşamba

kuzucumla ne kadar gurur duysam azdır bu yaşta bu düşünce maşallah benim kızıma.Ervanın kardeşi hastaneye yattı Ervada bizde kaldı beraber oynadılar falan öğlen uykusuna yatacakları zaman Ervacık biraz ağladı bizimki atladı  hemen senin kardeşin hastanede ya onun için annende yanında sen gidemezsin!!!dün akşam ziyaret saati gittik İbrahimin oyuncaklarıyla yanında yatan çocukta oynamak istedi Erva eline aldı vermiyor vermem Allah vermem kuzucum diyoki ama oda hasta baksana yazık oynasın geri vercek o sizin oyuncağınız zaten eliyle koluyla anlata anlata ikna etmeye çalıştı çocuk ağlayınca bizimkinin de gözleri doldu acaba dedim bizimde Elifle hastanede yattığımız günlermi geldi aklına çok duygusallaştı ama nasıl anlatamam kurban olurum verene kuzum benim eninde sonunda Ervayıda ikna ettik çocuğa oyuncağı verdi:)))eve geldik poyrazlar iftarda bizdeydi Erva Poyrazla itişti falan biraz her istediği olsun bi tek onun dediği olsun herkes ona uysun istiyor neyse kızdım biraz poyrazı düşürdü diye gece yatacaklar hadi dedim gidin pijamalarınızı giyin uyucaz bi baktı poşetinde yok Allahım  benim pijamam yok diye başladı ağlamaya ben annemi istiyorum demeye  o ağlıyo diye benim duygusal kuzumda başladı ağlamaya sarıldım ikisine bende bi iki damla gözyaşı döktüm galiba:))) sora suyunu çıkardı artık kızdım sustu(asıl poyraz için falanda kızdık ya onun derdindeydi kendi söylesin konuşsun İnci sussun istiyodu bende öyle olmaz dedim biraz da onun etkisi)neyse sustu ve uyudular çok şükür sabahta kahvaltıdan sonra gitti bakalım bugünde gelecekmi?

ikinci kitabımızıda bitirdik matematikti birazcık zorlandık ama üstesinden geldik:))
 açlığa dayanamayan domates canavarı kardeşim:)))elifcik yatarken oturur pozisyona gelebiliyor artık:)))
 ikinci kitabım bitti
 öğle uykusana geçecek kızlar
gece pestili çıkan kızlar:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder