23 Nisan 2014 Çarşamba

kuzunun lafları

koşturmaca koşturmaca evet son günlerin özeti bu tam bir koşturmca.kuzumun doğum günü,kutlaması derken koşturup durdum annemide yanımda sürekledim durdum tabi.koşturmaktan yazamadım da ama bazı söylediği cümleleri not aldım unutuyorum sonra:))
okulla ilgili bir şey sordum cevapladı cevapladı en sonunda Sende herşeyi çok merak ediyorsun:)))
masamızın üstüne yeni örtü aldık dantelden kuzuya sordum güzel olmuşmu diye evet tünel güzel dedi.
doğum günü hazırlıkları yapıyoruz koşturma içindeyiz görüyor halimizide sen benim bitanecik annemsin.herkesten daha güzelsin dedi ayyyy daha ne diyim yavruma gittim sarıldım öptüm öptüm..
balonları şişiriyorum geldi gördü sen böyle yapınca ben çok mutlu oluyorum,çok duygulanıyorum dedi.
anneannesi mutfakta harala gürele çalışıyor yardım ediyor kuzucukda sonra sesi geliyor bende sizin     için herşeyi yaparım onun için koşuşturulduğunun farkında ya cimcime:))
tam ne oldu hatırlamıyorum kızdım bende aldığım cevap şu ben odama gidiyorum özellikle zıplıcam!!!yatağın üstünde zıplıyor bende yapma dedim daha önce damarıma basmak içinde özellikle zıplıcam diyor:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder