23 Nisan 2014 Çarşamba

müjdeler olsun



ve benim pamuk prensesim çok şükür Kuran-ı Kerime geçti çok mutluyuz çünkü 4 yaş normalde geçmiyor kuzucumla bereber sınıfından 2 arkadaşı da geçti.maşallah yavrulara işte son iki haftamı özetleyecek koşuşturmam 19 nisanda doğum gününü kutladık 22 nisanda da Kuran'a geçiş kutlamasını yaptık prensesimin.
doğum günü için elbise aradım aradığımı bulamadım en sonunda tütüye karar verdik.mınnıe mauseli istedi pastasını siparişini verdik


doğum günü pastamınızın üzerindeki resim de buydu işte okuldan sadece 2 aradaşını çağırdık daha fazlasınıda istedi İnci ama çok kalabalık olur diye çağırmadık binadaki arkadaşları efe ve poyraz okuldan nisa kardeşi rümeysa,emir ve kardeşi aslan da vardı işte güzel geçti.pazar günüde gerçek doğum günümde:))bahadır dayım ve nur ablayla buluştuk kahvaltı yaptık sahilde dolaştık lunaparka gittik derken güzel bir gün geçirdim.anneme daha sonra bi daha gidelim mi orası çok eğlenceliydi diyorum.
kuranı kerim kutlamamda ne giycem sıkıntısı çıktı daha sonrada elbise aldık ayakkabı aldık derken pazartesi günü dayımların doğum günüm için gönderdiği kargo geldi.elbiseyi gördüğümde ilk tepkim vayyyyyy oldu sonra annem aldığı elbiseyide gösterdi hangisini giymek istersin diye sordu tabiki prensesli:)) ve işte elbisem






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder