13 Aralık 2014 Cumartesi

hastayım:(((

okulda yaramaz bir arkadaşı var bu sene yeni geldi Mirsat çoğu arkadaşına zararda veriyor bu Mirsatcık:(( benim kuzumunda kulağına vurmuş çarşamba günü Şevval arkadaşı da ona uymuş kulağını çekmiş kuzumun.servisdeki ablamız karnı ağrıyormuş dedi verirken İnci'yi.eve geldik bişey yok ders çalıştık biraz.akşam 7 den sonra başladı ağlamaya kulağım ağrıyor diye.ne oldu dedim anlattı olanları.dedim ki öğretmenlerine dedin mi hayır dedi beni dinlemeyeceklerini düşündüm.bende başladım konuşmaya hayır söylemen lazım 3 tane sınıfında öğretmen var illa ki biri dinler hiç olmadı Çiçek öğretmene git söyle dedim.neden seni tartaklamalarınada izin verdin diye söylendim neyse durdu dinledi dinledi dediki BU KONUŞMAYI ARTIK KAPATABİLİRMİYİZ nedenmiş dedim  ÇOK SIKILDIM ÇÜNKÜ!!!! Allahım yarabbim laflara bak sen yaaa :))) ağzım açık kaldı tabiri caizse :))
tabi uyuyamadı çarşamba gecesi perşembe günü aile doktorumuza gittik kulağı ağrıyor dedim kulağında bişey yok boğazı kötü boğazından kaynaklanıyor dedi ama içime sinmedi öksürüğü bile yoktu kuzumun.ateşide düşmedi fitil attığım halde ne ateşi düştü ne ağrısı kesildi.sabah 39derece ateşle gittik başka bir doktora.İnciyi önceden tanıdığın için büyümüş gördü sevindim:))çocuğum orta kulak iltahabı olmuş iğne verdi 10 tane sabah akşam:(( damla ve iki tane ateş düşürücü kaç gündür ateşten sızıp kalan yavrum iğnesiyle beraber ateş düşürücüyüde yiyince gözü açıldı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder