24 Ocak 2015 Cumartesi

karne aldım

karnemizi aldık .bir aile için galiba gurur verici anlardan bir tanesi çocuğundan herkesin sevgiyle, övgüyle söz etmesi... okadar mutlu oldum ki anlatamam Emel Öğretmen,Merve Öğretmen,Çiçek Öğretmen ve öğretmenleri olmadığı halde diğer sınıfların öğretmenleri hepside kuzucumu çok sevdiklerini çok akıllı olduğunu anlatıp dururuyorlar.perşembe günü toplantımız vardı gittim ve öğrendimki bizimki öğretmenlerine sarılmış ağlamış ben 9 gün sizi görmeden ne yapacağım diye:))çok duygusal çok merhametli Rabbim hiç bozmasın hep böyle devam etsin hayatı boyunca inşallah.karne hediyesi istediği kalemleri,postitleri aldım çok mutlu oldu.Nisanın anneside karne hediyesi hikaye kitabı hediye etti çok mutlu oldu yavrum benim iki gün üsttüste benim okula gitmemde mutlu olmasına bi sebepti tabii

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder