21 Şubat 2015 Cumartesi

son günler

yazamıyorum internette sıkıntı var çok şey kaçırıyorum yazmak için:((

karabüke gittik 15 tatilde 5 gün kaldık güzel eğlendik dersimizide çalıştık :)) eğlendiler akınla bol bol oyun parkları piyano çalma çabaları güzeldi biraz hırtlaştılar ama olsun okadar olur artık.sonra 2 gün Zonguldak'a gittik oradan hoppp Ankara umre yolcularını karşılamaya.elif uyuyo diye İnci kuzu ve Bahadır dayısı içeri girdi.arabada şımarmalar nazlanmalar görülmeye değerdi.babamız geldi akşamına da.daha da çok mutlu olduk.ertesi gün gönderdik biz 1 hafta kaldık:))bahçede bol bol eğlendiler Talha abisinin peşini hiç bırakmadı neredeyse kuzucuk.minik serçe de Furkan abisinin:)) güzel vakit geçirdik büyük anneanne oyuncak getirmiş umreden onunla oynadılar bayağı.sonra kuzucum Bahadır dayısına Kur'an-Kerim dersini verdi.maşallah dedi dayımız:)) artık hergün kim denk gelirse okuttuk bazen dede,bazen anneanne ve ben tabiki:)) 3 cüz okuduk çok şükür elhamdülillah.sınıfında 1. :)) maşallah benim kızıma....

okul başladı gidip geliyoruz bazen gitmek istemiyor ogünün programını söyleyince gitmek istiyor:))Ankara'da göz doktoruna gitmiştik.camlarımız değişti çerçevimizde küçük gelince çerçevemizide değiştirdik gelince.kuzu pembe istedi ben nar çiçeği rengi güzel olmuş dedim sonra dedikki madem kendi kullanacak kendi karar versin ve pembeyi aldık:))fıstığım kırmızı çerçevesini 1,5 yaşından beri kullanıyodu küçük geliyodu artık...

hocalarımız bizden memnun biz hocalarımızdan memnumuz.pedagogla görüşmeyi öne çektirdim yaptığı aile fotoğrafını çok merak ediyordum.zaten sıkıntı yok diye görüşmeyi askıya almıştık benim merakımdan öne çektik.ailede en mutlu benim:)) Elifi bu sene kabullenmiş resimde Elif'de var üstelik kendi yanında.babayı özlüyormuş ama çok çalıştığı için az görüyor ya fıstığım:(( bende dün babamız evde diye yemeğinizi babanız yedirecek ve o sizi uyutacak dedim.yemeklerini masaya koydum babamız ilgilendi piyajamalarını giydirdim hikaye okudu ve kızlarını uyutırken kendide uyudu:))

bir haftadır neredeyse kar yağıyor.salı günü pedagogla görüşmeye gittiğimde başladı kar inci'de gelmek istedi benimle tamam dedim yürüyerek gidelim karda oynarsınız giderken onlardan mutlusu yoktu elif bu sırada okulda bayağı vakit geçirdi aşağı indi yukarı çıktı yukardan öğretmen öğretmen diye aşağı seslendi:)) neyse yürüyerek geldik oynadılar bayağı kar ve bir bastırdı akşam kar ama ne kar.okullar tatildi 3 gün 2 günde hafta sonu ohhh bir güzel tatil yaptı kuzucum çarşamba günü okuldan arkadaşı nisalara davetliydik Eyüp Efe Feyza Nur Nisa İnci kızlar güzel güzel oynadı Elifcikde arkadaşı Rümeysayla oynadı güzel geçti.dönüşte dolmuşa gelmek için biraz yürüme mesafesi vardı resmen tipi ben bu yaşa geldim görmedim böyle bişey Elifi kucağıma aldım İnciye yüzünü kapat şapkanla dedim bana tutundu elinden tuttum  ıkı dakkalık yolda gözüm kapalı bir omur yürüdüm sanki.gözümün önünü görmüyordum neyseki dolmuşa binip sağ salim evimize geldik.perşembe günüde kızları kar oynamaya çıkardım.okulun bahçesine gittik resmen yuvarlandı kuzum karlarda yattı okadar keyif aldıki kar topu oynadık eve geldiğimizde her tarafı sırılsıklamdı.kardanadam yapamadık karı tutturamadığımız için sonra babamız geldi balkona kuzuma süpriz yaptı kardanadam:)) doyduk çok şükür kara çok hevesliydi kar yağsın diye hevesini aldı:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder