21 Şubat 2016 Pazar

peeegog gorusmesi

Pedegogla gorustuk once ben sonra annem.bendeki bu ozguven patlamasiyla alakali cok sukur cok sikinti yok.bo test yaptircakmis annem pedegog soylemis ama 6 yasina girdiktensonra sosyal yonummu sayisal yonummu daha yatkin diye.benimle ilgili en ufacik bisey bile duysa annem cok mutlu oluyomus gurur duyuyomus oyle soyluyor:))

3.hatim bitti cok sukur soylemismiydim:)) 4.hatime basladik
 Huvallahullezi ve yasin ayni anda ezberden gidiyoruz ve artik kurani okurken tecvidde uygulamaya basladik rabbim ogrendiklerimle amel ettirsin insallah.
.

Tüzder eğitime devam ediyoruz bu sirada 1.donem gidemedim ama 2. Donem basladim cok mutluyum bunun icin....

Kendi kendime harfleri ogreniyorum.plakalari  okuyorum.butun okula emel nasil yazilir ogrettim:))emel ogretmen bi tane...mesela berra adini yazmayi biliyor yanina gidiyorum bu hangi harg diyorum b diyor e yi biliyorum zaten sonra diger harfler.yada mervenin yada tugranin yada baska arkadasimin yanina gidiyorum isimlerini yazdirip harfleri ogreniyorum:)) ogrenirsem simdi seneye sikilitmisjm oyle diyor hocalarim.ama durduramiyorumki kendimi  hep aliyim hrp kapiyim biseyler istiyorum
...

Yuzme sahane gidiyor cok seviyorum yuzmeyi cokkkkkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder