21 Şubat 2016 Pazar

son gunler

Babam hala kizi zeynep ablanin nisani var diye trabzona gitti.bizim haberimiz.yok.biz baska yerde saniyoruz.sonra annem dedi trabzona gecti babaniz:))
Lunaparka goturdu annem bizi cok eglendil gercekten carpisan arabalara bindik elifle ben kullandim.hizli trene bindik ben tek basima oturdum yukarilara cikan donen salincaga bindim cok eglendik cokkkk....
Salihin,eyup efenin dogum gunu oldu.....
Annemin suprizi cok begendim.cokkkk gelinlik cok merakliyim boyle suslu olmaya kabarik eteklere elbiselere

buyumusum diyenlerin yalancisiyim:))

 her insan sevdigi biseyi giyince kendine guveni daha cok gelir




Yapboz canavariyiz galiba annem oyle soyluyor 160 parcalik yapiyorum en kisa zamanda 260 parcalik gormus annrm onu alucak ve bende yapicam insallah.cuma gunu akvaryuma gittkk okulda .iki sene oncede gittigimde ilgimi kopek baliklari cekmisti geldim hala kopek baliklarini anlatiyorum:))ama bu sefer palyanco baligida dikkatimi cekti bide tavandada akvaryum vardi kafami bi kaldirdim ordada baliklar oda ne ole dedim evet gercekten tavandafa vardi :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder