21 Ağustos 2010 Cumartesi

birazcık hastayız bu sıra:(( idrar yollarım enfeksiyon kapmış taaa ilk doğduğumdada vardı ama sorun değil demişti doktor. yaklaşık 2 hafta önce yine gittik doktora ve enfeksiyon var dedi. annemler şaşırdı geçmiş olabileceğini düşündüklerinden.neyse doktor amca bana 3 tane iğne birde şurup verdi.ayın 17sindede kontrolumuz vardı gittik yine devam ediyor iğneler kar etmemiş boşunamı canım yandı o kadar boşunamı ağladım iç çeke çeke:((neyse detaylı araştırıldı bi daha geçmeyince yine iğneleri yiyeceğim hatta bi tanesini dün yedim bile 10 tane iğne yaptır yaptır bitmez:((böbreklerime bakılacakmış birde ultrasyon aletiyle pazartesi günü.inşallah birşey çıkmaz.iğneleri olurum ve enfeksiyonum geçer...hastaneye sonucu almaya gittiğimizde biraz geç gittik onun için kimse yoktu tenhaydı benimle bir ilgilendilendiler ki görmeniz lazım:))adı ne diye sordular anneme annemde inci nur dedi diyolarki hasta danışmanı ablalar inci gibi gerçektende maşallah:))sonra doktor amca kimse yok diye daha iyi ilgilendi benimle.annemle düştük eczane yollarına iğnelerimi alacağız bulamıyoruz depo da var dedi kaç tane eczane en sonunda bulduk çok şükür.sonra tekrar hastane iğne sırası beklerken ben uyuya kalmışım annem uyandırmaya çalışıyor yok iğne odasına girdim hemşire teyze uyandırmaya çalışıyor yok uyku ağır bastı derken birden bacağımda bir acı hissettim ve bastım çığlığı sonra ağlama...annemin içi gidiyor ama iyi olmam için bu şart...
babama şu sıra daha çok düştüm babamı görünce konuşmaya çalışmalarmı dersiniz gülücüklermi dersiniz kendi çapımda şebekliklermi dersiniz beni kucağına alsın diye..babamında çok hoşuna gidiyor bu durum keyfine dicek yok yani:))
dün akşam akın abimlerdeydik beni kıskanıyor galiba küçük olduğum için gözde benim bu durumda onun hoşuna gitmiyor...yeni komşularımızda çok iyi Allah bozmasın.annem zaten taşınmadan önce dua edip duruyordu inşallah iyi birileri olur diye.dualarım kabul oldu diyor çok şükür.babam zaten tanışıyormuş önceden...turgut dede var (ibo dedecim yerin hep ayrı kıskanma sakın sen benim bitanemsin)sultan teyze.kızları fatoş abla benim için çıldırıyor tabiri caizse:))oğulları burak amca ve eşi fatma teyze bende fatma teyzeyi çok seviyorum onunda oğlu olacak inşallah turgut efe hissediyorum galiba bana arkadaş geleceğini az kaldı 1 ay sonra arkadaşım yanımda olacak inşallah...beni çok seviyorlar hissediyorum hissettiriyorlarda zaten..bahar yengemlede aram çok iyi ama akın abi varken benimle çok fazla muhattap olmuyor...
neyse gençler (der annem hep) görüşürüz....

1 yorum:

  1. canım benim kıyamam sana kuzuumm,geçmiş olsun..Allahım bir an önce şifa versin..ah yavrum küçücüğüm ,o kadar iğne mi yiycen sen minnoşum benim...annene de Allah sabır versin,yavrusunun gözyaşı anasının içine akar bilirim...ama geçer Allahın izniyle hayatın cilveleri bunlar yavrum böyle böyle büyüyeceksin inşallah...

    YanıtlaSil