25 Ağustos 2010 Çarşamba

salgın


akın abimde başladı ilk önce kırmızı göz hastalığı sonra bahar yengeye ve fatoş ablaya geçti.fatoş abla hemen gösterince doktora onunki çok ağır geçmedi akın abiminkide ama bahar yenge çok fena oldu.göz temasıylada bulaşıyormuş bana geçecek diye herkes çok korktu annemde limon sıktı gözlerine ne olur ne olmaz diye..hala bahar yengeninki devam ediyor onun için görüşemiyoruz şu sıra.akın abimden hediye aldım bu sırada elma dişlik teşekkür ederim abicim kıskansada beni seviyor:))
pazartesi günüde sultan teyzeler misafirimizdi annem beni odadan çıkarmadı fatoş abla var diye:))seslendim durdum gelip belki birisi beni alır diye ama nafile kimse oralı olmadı:((
iğnelerim az kaldı 4 tane pazar günü son olacak inşallah.
talha abim sünnet olacakmış yarın düğünü de seneye olacakmış para toplayıp playstation alacakmış:))şimdiden geçmiş olsun abicim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder