31 Ağustos 2010 Salı

iftar yemekleri




geçen cuma eyüp amcalara davetliydik iftara.yedik içtik tabiki ben süt aromalı olarak yiyip içtim:)) güzel geçiyor böyle beraber olunca bende çok şükür kalabalık seviyorum yabancılamıyorum da kucaklarda gezinip duruyorum ne güzel...


pazar günüde öncelikle iğnelerim bitti çok şükür canımın yanmasından bıkmıştım delik deşik oldum yaaa:(( sonra selim amcalara davetliydik akın abimler,eyüp amcalar ohhh ne güzel gırgır şamata koç sülalesi olduk bir anda.bi bakıyorum sibel teyzenin kucağındayım bi bakıyorum hikmet amcamın bi bakıyorum babamın, ezdihar teyzenin,eyüp amcanın derken şakıdım durdum yine.bahar yenge hala tam olarak düzelmedi onunla mesafeliyiz onun için.annem ısrarla uyumam gerektiğini düşünüp yatırmaya çalıştı beni ama nafile içerde sohbet devam ederken bensiz olurmu:)) sonuç itibariyle uyumadım ben galip geldim:))hikmet amcamla sohbetimiz gayet iyiydi...eve gelirken arabada biraz uyudum sonra hadi uyu uyuyabilirsen gece 1 de zor uyudum ertesi sabah da gece kaçırdığım uykumu takfiye ettim...


dün babamla biraz dolaşmaya çıktık annemde vardı tabiki.biraz büyüyünce baba kız gezicez gibime geliyor:))deniz kenarına götürdü beni bu kez uyumadım ve denizi gördüm yaşasın:)) akşamda akın abimlerle beraber iftar ettik.kıskançlık damarı bayağı kabarmış akın abimin ben rahat edeyim diye annem arabaya oturtu beni ama akın abi ben oturcam dedi başka bişey demedi sen büyüdün boşver demelerine aldırmadan orda yemeğini yedi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder