18 Eylül 2010 Cumartesi

İnci'den nağmeler

karnı acıkınca ıh ıh ıh diyip acınası bi yüz ifadesiyle yani annesi görsünde karnımı doyursun istiyor:))
yatağıda uyumaya çalıştığında emziği ağzımda elimde mendili ıııı ıııı ıııı şeklinde sesler çıkarıyor...
uykusu geldiğinde ve karnı aç olduğunda sadece küçük bi tebessüm eder oynamak istemiyorum demek:))
oyun halısında çok eğleniyor ona doğaçlama şarkılar söylediğimde çoşuyor bazen...
babasını her görmesinde yüzünde kocaman bi gülümseme salyalar akıtarak gözlerinin içine bakıyor...
uyandığında şarkı söyleyerek yanına gittiğimde önce ses duyduğu için sesin nerden geldiğini araştırıyor beni gördüğünde kocaman bi gülümseme ve çırpınma uayandım artık kucağa gelebilirim demek:))
ve ilk uyandığında mutlaka beni görmesi lazım benden önce başkalarını gördüyse ağlıyor huzursuzlanıyor seviyor beni inci tanem...
nasıl güzel bi duygu kelimeler yetmiyor anlatmaya evlat sevgisi bambaşkaymış yani hiç hissetmedğin bişey kimseye hissetmediğin bi duygu ne sevdiğin adama ne annene ne babana nede bi başkasına değişik çok güzel bi duygu....
fış fış kayıkçı şarkısını herkes bilir.bende inciye söylüyorum ben uzanıyorum İnci kucağımda ellerini tutyorum bi ileri bi geri yapıyorduk hep.dün bir farkettim ki ben şarkıyı söylerken İnci öne doğru geliyor ben müdahale etmeden nasıl mutlu oldum anlatamam canım kızım büyüyor ve aklında tutuyor artık....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder