25 Eylül 2010 Cumartesi


yavaş yavaş ek gıdaya geçtim sayılır.annem hergün biraz meyve veriyor yani sadece suyunu yediğimi sanmayın:)) bugünde meyve filesi aldı annem benim için içine meyveden bir parça koyuyorsun ve cookk coookk suyunu çekiyorsun boğazında falan kalma ihtimalide ortadan kalkıyor böylelikle...anneannemin değişiyle daha neler icat edecekler acaba:))annemde sağolsun böyle şeyleri hiç kaçırmaz ve babamın kesesine bereket alması annemden parası babamdan ohhh ne güzel bi durum...

büyüdükçe babamın üstüne daha çok düşüyorum,annemde kıskanıyor laf aramızda:)) anneme çekmişim ama cevabım hazır annemde dedeme çok düşkünmüş halada düşkün..bu durum babamın da çok hoşuna gidiyor ağlıyomuyum babamı görüp susuyorum,annemin kucağındamıyım babamı görüp gülücükler atıp,şakımaya çalışarak beni kucağına alsın diye herşeyi yapıyorum hoş yapmamada gerek yok ya neyse böyle daha sevimli oluyorum:))


fikret amcam zeynep iremin fotograflarından bir kaç tane gönderdi işte zeynep irem...maşallah diyoruz...


ne kadar gerçek bilemiyoruz ama ancak gidince inanırız bahadır dayım askere gidecekmiş 12 aralık'ta....hayırlısı demekten başka bişey demiyoruz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder