8 Ağustos 2011 Pazartesi

16.diş



şimdi başlıyorum yazmaya öncelikle dün itibariyle 16,dişimde çıkmış buluynuyor.mızmızlığım üzerimde ki dillere destan gece yarıları ağlamakmı akşama kadar ağlamakmı dersiniz artık.annem kurulu saatmişim gibi saat 3'de uyanmama şaşıyordu ama bikaçgün önce farkettiki davulun sesine korkupda kalktığımı...ilk sahurumuda yaptım.babamda evdeydi o gece ohhhh ne güzel ailecek sahurumuzu yaptık.her ne kadar gece gece kalkıpda yemek yemek tuhafıma gitsede güzeldi işte...






geçen hafta hikmet amcamın hadi maça gidelimmi demesiyle gaza gelip trabzonsporun maçına gittik cümbür cemaat.biz,amcamlar,selim amcalar.güzeldi gol olunca hep baraber ayağa kalktık taraftarlar alkış tıutunca bende başladım alkışlamaya :))eve geldik gece 1 rekor kırdım yani uykusuzlukta...dünde yakınımızdaki parka gittik orada iftarı yaptık bu en çok benim için iyi oldu bütün enerjimi attım yürüdüm yürüdüm artık eve gelmemize yakın bi ileri iki geri mehteranlar gibi oldum valla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder