3 Ağustos 2011 Çarşamba

hoşgeldin ramazan

ramazan geldi hoşgeldi.annem kara kara düşünüyordu 2 senedir tutmayınca orucu napcam diye.ama çok şükür koktuğu gibi olmamış.ilk gün bizde açıldı oruçlar ne güzel kalabalıktık akın abicimler ezdihar teyzeler,bugün akın abicimlerdeydik,sonra ezdihar teyzelerde biraz daha oturduk bi kuzenim daha geliyo bakalım nasıl davranıcam bebiş doğunca.bugün ezdihar teyzelerle pazara gittik,dönüşte mekanım olan parkta biraz oynadım sonra eve geldik herkesin ağzı dili kurumuştı tabi:))park dönüşü yürüdüm bende yorulup uyumam için:))

batiiii diyorum işime gelince işime gelince baba...akşam eve indik iftardan sonra eve girmemle batiii diye seslenmem bir oldu ama yoktu gitti diyorum sonra bay bay yapıyorum...

hiç bişey yemiyorum ama aptamilli bebe bisküvisi iyi gidiyor hani.bide ayran içmeyi çok seviyorum.annem yemiyorum diye sorun yapıyor sıcaklardan galiba....

geçenlerde torıum'a gittik,lunaparka gittik böylecede ilk lunapark deneyimimi yaşamış oldum:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder